2010年1月22日星期五

新的一天

I hate I love you..
努力着要自己避开,
躲开你转身以后的消息..

我有你拿也拿不走的旧回忆,
我可以一个人安静的忘记你,
消失离开..我想这一次我会努力做的到,

还是谢谢你让我成长了,
新的一天,都要开心..加油 =)

When you cried I'd wipe away all of your tears,
When you are afraid when I would drive away your fears,
This is what I always wanted to do for you...

没有评论:

发表评论